1. Du kan købe bananen stort set overalt. Købmanden, supermarkedet, frugtboden, kantinen, tankstationen. Får du impulsivt lyst til en banan, er den altså sjældent langt væk.
2.Nem at opbevare og oplagt som tro følgesvend til den hurtige sult. Den tykke indpakning beskytter den mod snavs, fald og stød.
3.Spis den anytime, anywhere og anyplace (så længe loven tillader det).
1. Du behøver ingen redskaber som kniv og ske for at komme i gang.
2. Den skal ikke skylles, så du får ikke brug for vand.
3. Den kommer endda med naturlige guidelines, der tydeligt markerer, hvordan du åbner og skræller den.
4.Du behøver hverken vaske eller tørre dine hænder, efter du har spist den, som for eksempel med en appelsin.
1. Babyer, dyr, bedstemødre og alle derimellem - det kræver absolut ingen forudgående erfaring eller specielle evner at kunne skrælle en banan.
2. Hvad smag angår - nok ikke for alle, men det kan du ikke gøre noget ved, så fokuser på dem, der kan lide DINE bananer.
Er du tilgængelig, når din målgruppe har brug for det? Eller skal de tilpasse sig dig? Hvor lang tid må der gå, fra din kunde har henvendt sig, til de får svar på det, de søgte?
Ved dine kunder, hvordan de henvender sig eller søger efter svar? Er det logisk - underforstået; har I testet det af på jeres kunder og fået feedback? Skal de bruge redskaber, for at få svar? - som for eksempel deres seneste regning, et kundenummer eller et login. Hvordan hjælper du dem, hvis de har mistet deres oplysninger?
Er du nem at forstå? (Igen test den lige på dine kunder inden du svarer ja) Og her taler vi om alle dine kanaler. App, hjemmeside, telefon, personligt møde osv. Kan hele din målgruppe forstå dine svar uden forudgående erfaring eller viden? (Jeg gentager mig selv, men: test, test, test).
Kan din kundestrategi klare banantesten? Hvis ja, så er jeg sikker på, at Maurizio Catellan ikke er den eneste, der kan tjene mange penge på en banan.
Tak fordi du læste med